Pazartesi

ÇAYLI TOP KEK















Keyifli Mutfagım Blogunun sahibi Tuğbanın daveti üzerine Porselen Demlik Çaysaati Etkinliği-24'e katılmaya karar verdim.Çaylı kek tarifini daha öncede yayınlamıştım bu sefer top kek şeklinde yaptım.

İçindekiler:
  • 3 Yumurta
  • 1 Su Bardağı demli çay
  • 1 su Bardağından 1 parmak eksik sıvı yağ
  • 1 Su Bardağı şeker
  • 2 Su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 2 Y/Kaşığı kakao
Yapılışı:
    Fırını 180 dereceye getirip ısıtın. Un, kakao,ve kabartma tozunu karıştırarak en az iki kez eleyin. Yumurta ve şekeri iyice çırpın. Yağ ve çayı yumurtaların üzerine ilave edin iyice karıştırın. Unlu karışımıda ilave edip karıştırın. Muffin tepsiye yerleştirilmiş kek kağıtlarının içlerine 3/2 si kadar karışımdan dökün.Önceden 180 derecede ısıtılmış fırında 20 dakika kapağını açmadan pişirin.
    Afiyet Olsun
          DSC00074_thumb2

          16 yorum:

          sarımutfak dedi ki...

          slm canım
          nefis olmuş bunlar çayımın yanına alıyorum bir tane bilesin
          ellerine sağlık cnm
          banada beklerim
          sevgiler

          sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

          MERHABALAR ARKADAŞIM 24. Ev sahibemiz olan KEYİFLİ MUTFAGIM TUGBA. arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK )
          Ayrıca 8 HAZİRANDA BULUŞMAMIZ VAR SENİDE ARAMIZDA GÖRMEK İSTERİZ
          Sevgilerimle SEVİL

          kizilciksurubu dedi ki...

          Cok nefis
          olmuslar, ellerinize saglik. Sevgiler.

          hilal dedi ki...

          annem yaaaaa niye buraya koyup benimde canımı istetiyosun:)) zaten senin yemeklerini özledim bir de çaylı kek olunca hele de senin yaptıkların akan sular duruyor. bekle hafta sonu geliyorum:))

          Zerrin dedi ki...

          Benh çaylı keki genelde sade ve tarçınlı yaparım eminim kakaoluda bir o kadar lezzetli olmuştur ellerine sağlık..

          HÜLYA dedi ki...

          merhaba canım sevgilerimle bereber etkinlik davetiyemide bırakıyorum... kendine iyi bak...

          PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
          strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
          http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

          Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
          Hanımlarla yapılan günlere,
          Beş çayına gelen misafirlere,
          Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

          MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

          9 Haziran 2008 (pazartesi) -22 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım…

          Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


          Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


          Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

          En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

          Pazar günü programım olması sebebiyle bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum canlarım… beni yanlız bırakmayın oluuuurmuuu :(

          Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım canlarım. Şimdiden herkese teşekkürler...

          Tuğba dedi ki...

          Katılımın ve güzel tarifini bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim canım.
          Yarın etkinlikte son gün,yeni bir tarifle daha etkinliğe katılırsan
          çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler :)

          Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz
          ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını
          istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı
          gönderbilirsin.
          Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer
          almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen
          yeterli olacaktır.
          Örnek
          isim: SEVİL SAHİN
          site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
          Tarif : SALATA YARIŞMASI
          Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

          HADİYE dedi ki...

          Hande merhaba,
          tabiki alabilirsin çayının yanına afiyet olsun.Ankarada isen haber ver sanada yaparım ne demek.
          Senem teşekkür ederim yorumuna.

          Hilal kızımmm yavrumm gel tamam hergün yaparım istediğin kek olsun.

          medura dedi ki...

          Merhaba, tarifiniz fırında şu anda. 1-2 gün içinde bloga eklerim inşallah.
          Güzel olacağa benziyor, zaten sizin fotoğraftakiler gayet güzel göründükleri için bu tarifi seçtim.
          Teşekkür ederim.

          bake a cake dedi ki...

          harika görünüyor ellerinize sağlık
          sevgiler

          Hayrunnisa dedi ki...

          bu akşam çayın yanına ne yapsam diye düşünüyordum, buldum sanırım:) ellerinize sağlık!

          Adsız dedi ki...

          çayı katmASAK OLURMU?

          HADİYE dedi ki...

          Adsız arkadaşım
          adı çaylı kek çayı katmazsan olmaz.Bir bardak sıvı eksiltirsen yerine süt gazoz vs koymalısın.O zamanda çaylı kek olmaz. :)

          büşra dedi ki...

          muffin olmasada brcama koysak yada başka tepsiye

          büşra dedi ki...

          muffin olmassaa başka morcam veyada tepsiye olabilirmi lütfen acil cevap verirseniz
          sevgilerimlee

          HADİYE dedi ki...

          Elbette olabilir daha akşam yaptım borcamda.Harika oldu.Üzerinede bolca ceviz fındık vs serp.