Salı

TURUF-ÇİKOTOP NİŞAN BOHÇASI-NİŞAN




Son aylarda bir telaş, koşturmaca, heyecan, stres, korku, mutluluk vardı ki sormayın. Tüm duygularım en üst seviyelerdeydi. Allah cc herkesin çocuğunu iyilere eş etsin inşallah. Kızım Hilal’in 24 Nisanda nişanını yaptık.  Neyseki çok şükür kazasız sıkıntısız atlattık. Küçük bir restorantta kutladık nişanlarını. Dostlarımızın hepsini yanımızda görmek isterdik ama ortam buna izin vermedi. İnşallah Düğünde beraber oluruz tüm sevdiklerimiz ve sevenlerimizle. Bizleri kırmayıp davetimize icabet eden dostlarımızada selamlar sevgiler.

Nişandan bir hafta önce Kızımın kayınvalidesi Sevgili Semiha Hanım Nişan bohçası getireceğim deyince bende çayın yanında ikram etmek için ufak tefek atıştırmalıklar hazırladım.
Semiha hanımda bütün marifetini döktürüp yaptığı harika elişi bohça ve şaselerle nişan sandığı içinde getirdi hediyelerini sağolsun. Çikotopları ve diğer ikramların tariflerini sizlerle paylaşacağım elbette.Şimdilik Çikotopla başlıyorum.Gösterişli tatlı güzel bir ikram.Diğerleride aşağıda. 

Bulgur Salatası  Tarifi Burada
  Çıtır Börek
Sodalı Börek



Bu Turuflara Çikotop demek nereden aklıma geldi bilmiyorum.Belki de okuduğum bir yerden hatırlıyorum.Çikotop ları evdeki büskivi ve keki kullanarak yaptım.Çok beğenildi.

Malzemeler:
  • 1 kutu krema –200 gr-,
  • 100 gr bitter çukulata – Ben Küvertur kullandım-
  • yeterince bisküvi ve kek parçaları,
Üzeri için:
  • File antep fıstık
  • toz antep fıstık
  • minik çukulata parçaları
  • kakao
  • hindistan cevizi
  • ceviz
  • fındık, istediğinizi kullanın.
Yapılışı:
  • Kremayı kaynatmadan ısıttım,
  • Küvertür çukulatayı içinde erittim,
  • Ufacık doğradığım bisküvi ve kek parçalarını içine atıp iyice yoğurdum.
  • yuvarlanabilecek kıvama ulaşana kadar bisküvi ilave ettim.
  • Cevizden biraz küçük yuvarlak toplar yaptım.
  • 4 ayrı tabakta hazırladığım malzemelere iyice bulayıp servis yapacağım tabağa dizdim.
  • Üzerini streçleyip buzdolabında dinlendirdim.  

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım Rabbim hayırlısıyla düğününüde göstersin
inşallah.Ömür boyu mutlu olsunlar öpüyorum...

Çınar dedi ki...

Allah mesut etsin, mutluluklar dilerim.

Sevgiler

superisi dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun rabbim utandırmasın inşallah.
Mutlu bir hayat dilerim kızınıza.

Filiz Kaderoğlu dedi ki...

Hadiyeciğim,

Tamamına erdirsin. Darısı tüm bekarların, dileyenlerin başına.
Çok tatlı bir kayınvalide olmuşsun:)
Öpüyorum, sevgiler...

HADİYE dedi ki...

Deryacığım merhaba,

Aminn inşallah düyününüde görürüz, bende sizlerle paylaşırım.İyi dileklerin ve temennilerin için teşekkür ederim.

HADİYE dedi ki...

Nurtenciğim Merhaba,

Senden daha uzun bir yorum beklerdim ama kısa ve öz olsun istemişsin. Aminn Nurtenciğim İnşallah Allah cc bu yolda ilerleyen tüm gençlerimize mutluluklar versin.Yollarını açık mutlu ve huzurlu eylesin.İçindede benim ve senin çocuklarımızıda ayırmasın.
Sevgiler canım*

HADİYE dedi ki...

Merhaba Superisi,

Evet bir başlangıç yapmak güzel.Ancak bu güzelliği uzun yıllar sürdürebilme gayreti içinde ve bilincinde olmalıki mutluluk daim olsun.En önemliside senin dediğin gibi Allahın yardımcı olması.Allah cc kulları neyi diler ve isterse onu yaratıyor ve kuluna sunuyor.Her daim halimizle, düşüncelerimizle, dilimizle Rabbimizden istemeli ve hayırlı dileklerde bulunmalıyız.
İyi dileklerin için teşekkür ederim.

Sevgiler*

HADİYE dedi ki...

Filizciğim merhaba,

Temennilerine teşekkür ederim. Araya benide sıkıştırıp iltifat etmişsinya oo bi hoşuma gittiki. Valla bilemiyorum nasıl bir kayınvalide olacağımı bunu zamanla hepbirlikte göreceğiz. :)
Sevgiler*

umutluhayat dedi ki...

herşey nefis olmuş ellerinize sağlık.kızınıza mutluluklar dilerim

Hayrunnisa (mueddibe) dedi ki...

rabbim iki cihan saadeti ihsan etsin ablacım.bu arada ellerine sağlık, erkek tarafı senin gibi akrabaya sahip olacakları için çok şanslılar:)

nerimaninmutfagi dedi ki...

merhaba hadiye hanım oğlumuz ve gelimizde birbirlerine harika yakışmışlar inanın sned eçok şanslısın semiha hanım harika bir insan allah tamamına erdirsin onurumuzda harika bir delikanlı .

nerimaninmutfagi dedi ki...

ben onların lojmandan komşularıyım ve semiahnımla devamlı görüşüyoruz .biraz önceki yarumda kendimi tanıtmamışım yeni fark ettim yaşlıklık arkadaşım işte bu kadar yapabiliyoruz

Cafe Pepela dedi ki...

Maşallah subhanallah.Ne kadar yakışmışlar!
Rabbim cc iki cihanda el ele,,gönül gönüle kılsın..
Tamamına erdirsin,ve sonsuza dek yüzlerindeki bu içten tebessüm sürsün,heyecanları tazecik kalsın..

İade-i ziyaretinize çok mutlu oldum ,ablacığım.
Ablacığım diyorum,ben de kızınızla yaşıtım sanırım.Annemler de eylülde 26. senelerini kutlayacaklar inşaAllah..

Sizinle karşılaştığıma,mesajınızı okuduğum da daha çok sevindim.Çünkü yürek ve duygu insanı olduğunuzu hissettim..Lutfedip buyurmanız,detaylıca naçizane yazılarımı okumanız bunu gösteriyor..

Ne mutlu ,bunları sizin gibi maneviyatı güçlü ve görülen o ki - genç ruhlu- bir bayandan duymak..Marifetleriniz de cabası.. :)

Libya'dan sevgilerimi gönderiyorum,görüşmek dileği ile.

Sevgiyle kalınız..

Bir dilim daha dedi ki...

GÜZEL YAVRUNUZA BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLİYORUMMMMMM:)))))))))