Salı

ÇAY MI ? KAHVE Mİ ?

SOFRA TAKIMI

Çay sefkattir, dostluktur, güvendir.

Kahve ise sevgidir, iliskidir, heyecandir...

Çay ne kadar disa dönük ise, kahve de gitgide o kadar içe dönük bir keyif içecegidir.

Kahveyle çayi birbirinden en kesin ve keskin biçimde nasil ayiririz?

Öpüsünce birbirimize geçirdigimiz agzimizdaki kahve tadidir. Çaydan  geriye kalan ise sohbetimizin tadidir.

Kahve kokudur... Önce koku. Kahveyi dilden damaktan önce burun sever.

Kimileri "kokulu" çayi çaydan saymaz. Oysa kokusuz kahve

kahveden sayilmaz.

Kahve-1

Fakat gözün arzularini ve keyiflerini de yabana atmamalıyız.

Fincanin üzerinden kahveye; o kara kuyuya bakip basi dönmeyen, yükseklik korkusuna kapilmayan var midir?..

Hayatin ilk bakista siradan gibi gözüken ama güzel sürprizlere açik çagrilari vardir.

Kimi zaman insan sesine bürünür bu çagrilar:

kahve

Bunlardan biri "Hadi, söyle bir çay içelim"dir.

Öteki ise daha ılıktır, daha derindendir: "Gel, bir kahve iç! Sonra gidersin..."

Nasil ince belli çay bardaklarini avuçlarimizla kavramak sadece

bedenimizi degil, üsümüs ruhlarimizi da isitirsa...

Degil kahve içmek; kahve içmeyi istemek bile bizi hem kendimizle hem de hayatla bir an için bile olsa baristirir.

Haa, bir de 'ben çay içmem!', 'ben kahve sevmem..' diyenler var...

Onlarin aslinda neyi sevmedikleri ve hayatin hangi tadlarini

iskaladiklarini gördünüz herhalde

Eeee kahveler benden fallar kimden?

Gönül ne kahve ister ne kahvehane,

Gönül sohbet ister ,kahve bahane.

Technorati Etiketleri: ,

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ooooooohhhhhhh olsa da yesek tadında bir turşu olmuş ellerinize sağlık

zarpandit dedi ki...

en tepedeki kahve takımına aşık oldum itiraf ediyorummmm :)

istediğin kahve olsun çay olsun hazır ederim ben sana :)

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Hadiye'ciğim,

Öyle güzel ki bu iki içecek. Ben ne onlardan ne de onların bana getirdiklerinden vazgeçemeyenlerdenim.

Yalnız alttaki turşuyu da görmediğimi sanma. Ellerine sağlık, nefis olmuşlar.

Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Merhabalar
Günde en fazla 3 tane türk kahvesi içerim.
Kahveyi görünce yorum yazamadan geçemedim.
KAHVE KAHVE KAHVE diyorum
Sevgiler
Sitelerim
www.perilermurfakta.blogspot.com
www.takiperileri.blogspot.com
www.takiperileri.blogcu.com

Tijen dedi ki...

Vallahi öyle! Hele de güzel kokan bir çayı yudumlarken... (Hadiye, gecikmeli olarak "kekik"i linklere ekliyorum, sana da teşekkürler, mutfakta zen'i izlediğin için.)

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Hepinize ziyaretleriniz ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.

Sevgilerimle*

:)den dedi ki...

Çay alayım ben Hadiyeciğim çay. Yanına da şöyle güzel bir kısır, börek, çörek tabağı:)

Hansa dedi ki...

çok tatlı, yazıda kahve setide ....

Adsız dedi ki...

Merhaba Hadiye Ablacım,

Böyle bir sayfa yapmanız ne de güzel olmuş. Böyle bizde birçok bilginizden faydalanacağız. Sizin gibi ablalar keşke daha fazla olsa. Yol gösterici, açık sözlü , kalbi temiz ve daha neler neler...
Rabbim her daim yar ve yardımcınız olsun.

Telekom- Serap