Cuma

Bir evlat pir olsada Ana’ya muhtaç imiş


büyük aile
82 yıllık bu resimdeki sol başta oturan kadın Mukadder Anneannem,Ortadaki başı örtülü Büyükannem,Onun sağ yanındaki ayakta durak küçük çocukta ANNEM.Anneannem çok genç yaşta vefat etmiş.Annem öksüz kalmış.Annemde 36 yaşında vefat etti.Ben bu resimdeki annem kadardım.Annemi çok az hatırlıyorum.Ama biliyorumki onun yerini hiçbirşey tutamaz.Anneleri hayatta olanlar lütfen annelerinizin kıymetini bilin ve onları üzmeyin.
Ana başa taç imiş,
Her derde ilaç imiş,
Bir evlat pir olsada,
Anaya muhtaç imiş.
NUR İÇİNDE YAT ANACIĞIM.MEKANIN CENNET OLSUN.
DSC00522  DSC00523
Minnoş kızım papatyam Sedoşumdan bu güller.Her yıl alır hiç unutmaz kuzum.

11 yorum:

Hülya YILMAZ dedi ki...

bu anı kokan bir fotoğrafmış. hem baktıkça hüzün veriyor hem de baktıkça iyiki bu fotoğraf elimde var diyorsun...

Anneler Günün Kutlu Olsun.

Adsız dedi ki...

Ne güzel yazmış ve ifade etmişsiniz.Annenize çok üzüldüm.Başınız sağolsun.Annesini kaybetmiş biri olarak,duygularınızı çok iyi anlıyorum.Gerçekten,hiçbir zaman yeri dolmuyor.Elinize,yüreğinize sağlık.Sevgi ve saygılarımla...

superisi dedi ki...

yazdıkların çok etkiledi beni boğazım düğüm düğüm oldu birde yazdıklarını okurken tv den annem türküsü söylüyordu bir çocuk.
Başın sağolsun ama iyiki bu fotoğraf var elinde.

Anneler günün kutlu olsun

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

n egüzel yazmışsın yüreğim sızladı anneler kıymeti bilinesiciler .vefat eden annelerimizi Allhım rahmet eylesin mekanları cennet olsun .yaşayan annlere de rabbim uzun ömürler versin.sevgiler

HADİYE dedi ki...

Merhaba Hülya,

Evet bir resim doldurabiliyor boşlukları.Baktıkça avunabiliyor insan.Seninde Anneler günün kutlu olsun.

HADİYE dedi ki...

Merhaba Emin Kartal,

Bende size üzüldüm.Çünkü Annesizlik çok zor.Allah cc mekanlarını cennet eylesin inşallah.

HADİYE dedi ki...

Merhaba Superisi,

Duyguların için teşekkürler.Seninde Anneler günün kutlu ve mutlu olsun.

HADİYE dedi ki...

Neşeligünler Merhaba,

Güzel dileklerin için teşekkür ederim.Tüm dileklerine katılıyorum.
Sevgilerimle*

Nur Vural dedi ki...

Hüzünlendim fotoğrafa bakarken. Allah rahmet eylesin.

Çocuklarınla birlikte uzun ve mut günler diliyorum.

Sevgiler.

Sakin Adam dedi ki...

Merhaba.
Yayınladığınız resmi büyük bir hüzün ile izledim.Bu eski resimlerin çoğunda o izlenimi bulmak mümkün.Annenize de çok üzüldüm,benimde 75 yaşında bir annem var.Onları mümkün olduğunca rahat ettirmek görevimiz.
Gidenlere rahmet,kalanlara da uzun ömür dileyebiliyoruz ancak.
Saygılarımla...

HADİYE dedi ki...

Nur bende sana tüm sevdiklerinle birlikte mutlu ve huzurlu ömürler diliyorum.

Sakin Adam Ziyaretine ve iyi dileklerine teşekkür ederim.